Szerző Téma: Kérések topikja  (Megtekintve 35758 alkalommal)

Nem elérhető wasytsur

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 1103
Re:Kérések topikja
« Válasz #510 Dátum: 2018. Június 21. - 13:45:00 »
Kösz a linket. Az agyváltó 3-asban nem az igazi túrázásra, a 7-es meg drága és nem való szerintem cross bringára. Az agyváltó nem is híres a tereptűréséről, mert azért az sem kizárt egy túra során. Javíttatni horror, ha véletlenül beüt a ménkű. Amúgy jónak tartom az agyváltót, a feleségem városi bringájára ilyen 3-as kerül majd.

Egyébként érdekes, hogy az ilyen 1x akárhány sebességes bringákon alig fordul elő 48, vagy nagyobb lánctányér. A linkelt pdf-ben is 38 fogas a hajtómű. Mondjuk ezt kicsinek tartom, de pl. a merida silex 9000-en 44-es van. Én a 44-46-ot, esetleg még a 42-est  találom egy jó köztes megoldásnak, de nyilván bringása válogatja.  Hátul a 11-32/34/36 teljesen rendben van és elegendő (nameg nincs is nagyon szélesebb áttételsor 9 sebességig).
A szivarozásra szánt időt nem érdemes másra vesztegetni.

Nem elérhető kezdőmókus

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 1677
Re:Kérések topikja
« Válasz #511 Dátum: 2018. Június 21. - 15:01:35 »
8 sebis Nexus/Alfine prémium már elég rendesen le van tömítve és strapabíró, van aki terepen használja (11 sebis más sérülékenyebb és persze drágább, terepre nem ajánlanám). Agyváltót javítani nem szokták, ha elkopik akkor egyszerűen veszel egy másikat. Szezonvégi leárazásokon komplett fűzött kereket lehet vele venni német webshopokban 150, esetleg 100 euró alatt is (kifogtam már ilyet). De persze terepre magamnak fűzném.

46T lánctányér, ha a hátsó fogassor középvonalába teszed, már kevés vázon fér el, erre vigyázz.

Ha amúgy terepen mész, akkor nem jönne néha jól az alacsonyabb áttét? Szerintem 36/11=327% kevés lesz egyszerre terepre és országútra, akárhogy is méretezed az első tányért.

Nem elérhető wasytsur

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 1103
Re:Kérések topikja
« Válasz #512 Dátum: 2018. Június 21. - 21:20:47 »
Úgy látom, hogy a mostani 48-as ha beljebb kerülne a hátsó koszorú középvonalába, simán elfér, tehát - kösz azért a figyelemfelhívást - a 44-46-ossal nem lehet gond.
Nálam a terep-aszfalt kb. 15-85% arányban fordul elő. A 48-as kerékkel alig használom így is a 11-es és a 32-es (most ez van rajta) szélső fogassort. Ebből következően úgy vélem, hogy a 11-34 is tökéletesen lefedi az igényeimet egy 44-es tányérral. A 38-as tányért nagyon ritkán használom, inkább csak szórakozásból váltok le rá, a legkisebb 28-ast meg gyakorlatilag sosem.  Elgondolkodtam a 9-es soron, de csak azért, mert az most már közkedveltebb és ezért több minden van hozzá. De amúgy a 8-as is elég. Az Acera vonal, max a Deore az, amit megcéloztam, szerintem kiszolgál ez a szint évi max. 500-1000 km-ert.

Te milyen első tányért és hátsó fogaskoszorút választanál/javasolnál?

 
A szivarozásra szánt időt nem érdemes másra vesztegetni.

Nem elérhető kezdőmókus

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 1677
Re:Kérések topikja
« Válasz #513 Dátum: 2018. Június 22. - 10:50:59 »
Függ a hajtókar hosszától (pl 160-175mm közötti eltérés simán 10%), és a kerékmérettől is, de én is próbálgatással lőttem be ami nekem jó, tehát szerintem ha ez alapján csinálod, akkor nagyot nem tévedhetsz.

A fékekben pl nem látok nagy különbséget Deore/Acera között, de a hajtásnál igen, így ha belefér anyagilag akkor Deore SZVSZ jobb, de az Acera is OK ha rendszeresen karbantartod.

Nem elérhető cbandi

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 659
Re:Kérések topikja
« Válasz #514 Dátum: 2018. December 01. - 00:42:44 »
Sziasztok!
Akinek nem gond dobjon legyen szíves egy szavazatot megerősítő emaillel a fiam versenyére.
408-as terem 11.A.
Köszönöm!

http://terem.rfgmol.hu/?fbclid=IwAR3yKGo1i4SDjUByOu0IkgDuZfJhU_0wl2KLzULp5VPLywxXL6OW-dM-1wM

Olvasatlan hozzászólások megtekintése a legutóbbi látogatásom óta.
Hozzászólásaimra érkezett új válaszok megtekintése.
Összes olvasatlan téma

 

iddaa net geciktirici