Mindegy.
Nem arról van szó, hogy valami drága vagy olcsó.
De mikor egy cég innováció leple alatt, kettőt hátralép, hogy plusz egy dollárt nyerjen. Az szánalmas. Itt az orvosi acélból, étkezési alumínium. Ha mar hoztam előbb az almát, IPhone 5 kifutásakor az egész készüléket 5c néven gagyi műanyagba csomagolva ugyanannyiért piacra dobták. S vette a nép mert ez nem az, ez más az 5s re meg ugye nincs pénze.
S ezek kicsit alhasi szagúak.
S ez is annak tűnik.
Nem veszik meg 2x-ért az acélt, aminek 1x a bekerülése?
Gyártsuk le 1/2x ből alumíniumból, s adjuk el 1.5x ert a népnek. S lőn, veszik.
Igaz nem orvosi acél, de ennyiért nem túl gáz az alumínium. S az ikon újra szárnyal, s marad az 1x haszon.
Erről beszélek.
Egyszerű közgazdasági alaptétel.
Vezessük meg a vevőt, de ne csak azt érezze, hogy olcsón vásárolt, hanem vegyen magának egy életérzést. Így le lehet nyomni a torkán, hogy a cég gagyibbat adott el nekem, mint amit drágábban árul azonos haszonnal.
Erről írtam eddig.