Barátom!
Ne sértődj meg azon amit írni fogok. Te ideális fogyasztó vagy!
Te vagy, leszel s voltál az ideális alanya a reklámoknak.
S komolyra fordítva a szót:
A borotválkozáskor mit számít ( ha már alumínium ), hogy 700xx, 600xx vagy éppen spiháter?
A titok a fejben, az általa kialakított élszögében rejlik. Nem az anyagban. Ezért lehet tökéletes egy bakelit, s lehet kellemetlen akár egy rosszul kivitelezett titán hússzor annyiért. De megveszed, mert a média beléd veri.
Lásd, csak hogy témánál maradjak.
Bőrpír! Egy szavunk van rá: Hallelúja! ( nem hogy tanulj meg borotválkozni, mert akkor nem lenne iritáció ) hanem Hallelúna!
-innen odafigyelsz mert hat valami qva nagy bejelentés! Öt penge! Vékonyabb és pontosabb ... futok egyet venni!
Mert az agy LUSTA!
Egyszerűbb vennem, s ezzel tartozni valakikhez, itt azokhoz akik nem veres nyakkal kv-znak reggel. Mint megkeresni a valódi okot. Nevezetesen egy újabb "innováció"-t nyomnak le a torkunkon. Egy olyat amit már te magad is megtapasztaltál teljesen felesleges. Csak arról szól, hogy a fenntartható fejlődés ( más szóval, gyártsunk ugyan annyit, de a termék egy része legyen az újrahasznosítás frontjából származó alapanyag ) hozta versenyben a "g" termékpalettáját a most borotválkozni kezdő fiatalok is állandóan látogassák.