De mégis egy szép gesztus lenne, ha ide benéznének. Ez úgysem a badgerandblade, ahol naponta több száz hozzászólást írnak, itt össz-vissz 17 oldal van az összes termékükről. Végül is ez a harmadik találat, amelyik a Barbonra keresve előjön, ők meg szinte az utolsó magyar cég, amelyik úgymond őrzi a lángot ilyen téren. Legalábbis szerintem ez tök jó, hogy ez egy olyan cucc, ami az olcsó kategóriában megállja a helyét a világon és több évtizedes hagyománya van.
Vannak cégek, amik vállalják hogy elmennek mindenféle fórumokra, figyelik az amazonon a commenteket, facebook oldalt csinálnak, stb. Ehhez nem csak meg kell fizetniük az ezzel foglalkozó embereket, hanem ki is kell alakítani számukra a megfelelő szabályokat. Pl hogyan reagáljon, ha elkezdik anyázni a terméket, mit ajánlhat fel a cég nevében (pl minőségi kifogás esetén). Ezt komolyan csinálni nemtriviális idő- és pénzbefektetés, amatőr módon csinálni meg hamar visszaüt és PR-katasztrófát csinálhat (rengeteg sztori van, ahol cég vs vevők anyázásba fordult a netes kommunikáció, pont ma írt a
Cink egy eldurvult esetről). Ezért megint oda jutunk hogy a kevés kivételtől eltekintve prémium termékek fognak ezzel foglalkozni, az alacsony árrésű szegmensben meg lesz egy policy hogy alkalmazottnak kifejezetten tilos a cég nevében fórumozni, aztán ennyi.
A Caola termékek minőségével kapcsolatban amúgy teljesen igazad van, örüljünk neki hogy van, de ha nem akarnak ennél többet akkor az az ő döntésük, mi innen nem látunk bele az üzleti terveikbe.