Postás-vámolós történet. Szeptemberben (2018) rendeltem egy Rockwell 6S-t. Megjött, vám kifizet, csomagban nem az volt (hanem egy rozsdamentes állvány). E-mail Rockwellnek, ők elnézést kérnek, logisztikai hiba, és küldik a terméket (felajánlották azt is, hogy ha nem ezt kérem, akkor megtérítik a vámot és visszaadják a pénzt is).
Mivel vám 1x már fizetve volt, kértem hogy ezt így (cseretermék) deklarálják a csomagon. Posta természetesen megakasztotta, vámárunyilatkozatot kért tőlem, én erre becsatoltam minden levelezést (cseretermék, 1x már vámolva), majd szívbaj nélkül levámolták még 1x. Ma megjött a csomag, azt látom hogy Rockwell rendesen dokumentálta nyilatkozatban mi a tényállás. Posta ezért a mókáért 3500 forintot kér el mint vámügyintézési díj, a vám felett, nyilván tudják hogy a franc fog levelezni a NAV-al össz-vissz max 10e forintért (de lehet, hogy annyi se, mert a tévesen küldött terméket megtarthattam), úgyhogy én is hagyom a fenébe.
Rockwell rendes volt, az egyik vámot megtérítette nekem, mondván ez nekik a legegyszerűbb mint szórakozni a Magyar Postával (azért húzódott ez idáig, mert 2x megpróbálták a DHL-en, amivel ők szállíttatnak, tisztázni). És megírták hogy a tévesen küldött állványt tekintsem ajándéknak.
(Annyi előnye van a vámolt csomagnak, hogy a postás nem hajítja be a kertbe ötletszerűen, ha nem vagyok otthon.)