Sokat gondolkodtam ezen én is.
Amire jutottam:
- Óriási árukészletet kellene tartani. Az itt közkedvelt márkák (Geo F Trumper, Proraso, TOBS, RazoRock, EJ, Mühle, Dovo stb stb...) mindegyike roppant széles termékkínálattal rendelkezik. Egy jó webáruház raktárról dolgozik. Ha mindegyikből csak egyet egyet tartasz, az is több, mint sok. Kereskedelmi szempontból viszont nulla.
- Ennek ellenére lehetne benne ráció. Megfelelő, széles köröket érintő marketingel. Sikkessé kell tenni a hagyományos borotválkozást, Brand-eket kell építeni. Ezt csak pénzzel lehet. Sok pénzzel. Kétséges a rentábilisság.
- Kiegészíted a kínálatot nem hagyományos borotva cuccokkal, hogy a kezdetekben is tudj forgalnat generálni. Itt viszont az ár beszél. Ha nincs jó árad pl Mach3-ra, akkor hamvában holt ez a vonal is. Multikkal meg nehéz ilyen téren versenyezni. Nem lehetetlen, de nehéz.
- Hogy a gyártók segítsenek ebben, mennyiséget kell produkálni és be is zárult a kör.
Ennek ellenére nem akarlak lebeszélni róla, de nem egyszerű mutatvány. Sajnos a magyar piac kicsi, nagyon nagyon kicsi. Az az indok, hogy magyar kereskedőtől magyar websopból, nagyon kevés... Sajnos...