Erre is kíváncsi voltam, hogy szerinted (szerintetek) is van-e helye a reklamálásnak? A három munkanap többszörösén vagyunk túl (első levél: máj. 9., második levél: máj. 27.).
A köteg paraméterei is a még belefér alsó határát súrolják, természetesen. Nem úgy mérték, ahogy nagymamám vidéken a tejet annak idején, hogy az 1 literre még rárakott legalább egy jó pohárral, hogy biztosan meglegyen.
Köszönöm a támogatást, és a felajánlásod, az angollal kapcsolatban.
gregg
Reklamálásnak van-e helye? Láthatóan hibás mindkét termék amit kaptál... A köteg egyértelmű, azt úgy kellett volna a kukába dobni ahogy van, a fa az határeset, az lehet hogy csak felületes hiba. Azt abban az esetben lennének kötelesek cserélni, ha pont nem adja ki azt amit csinálni akarsz belőle.
Itt a gond nem azzal van hogy van-e helye a reklamációnak vagy nincs, hanem hogy szándékosan nem írnak neked vissza, hogy még abban az esetben ha jogos lenne a kérésed, akkor se kelljen pénzt visszaadni.
Én pár hónapja az edelholztól rendeltem vagy 30 ezer forint értékben fát, és még kaptam is ajándékba egy 10 eurós darab tulipánfát, amit azért nem adtak el másnak pénzért, mert nem annyira gyönyörű az erezete, de egyébként hibátlan darab. Én meg eleve kettőt vettem belőle, és rádobtak még ezt is, hogy akkor biztos tudom majd valamire használni
Rendeltem még egy doboz lehulló grenadilt is, ami papírforma szerint 3-10mm vastag darabokból áll, és nagyon jó áron volt, így nekem pont jó lett volna nyélanyagnak. Na, a nagyja 2mm vastag volt, így meg nem az igazi, meg kicsit szomorú is lettem, szóval írtam nekik hogy a leírást változtassák már meg, hogy más ne szívja meg. Írtam nekik hogy nincs gond, így is felhasználom majd valamire, a többi fával meg 100%-ig meg vagyok elégedve, szóval még így is nagy pirospont nekik. Másnapra a paypal számlámra visszautalták az egész doboz grenadil árát, bocsánatot kértek, megnézték a többi dobozban milyen darabok vannak, és átírták a leírást azonnal:
http://www.edelholzverkauf.de/product_info.php?cPath=46&products_id=5545Valahogy így kellene kinéznie egy vevőszolgálatnak, nem az hogy hozzád se szólnak csak ha neked kellene még fizetni valamit bónuszba.