A Barbont úgy szeretném megcsinálni, hogy akkor már megrajzolnám a márka történetét is. Írtam ezügyben a Caolának, de egyelőre tojnak a fejemre, még annyit se mondtak, hogy bocs, nincs rád időnk. Mondjuk ez a marketingigazgató volt, még írok egyet az alatta lévőknek is, hátha.
Azért az érdekes és jellemző (és szomorú), hogy eddig valahányszor valami külföldi cégnek írtam valamit kérdezendő, jött is a válasz, mint a gyorsvonat.
Ez van, ezek vagyunk.
Írhatnál nekik angolul egy másik címről. Szerintem használna. "Ez van, ezek vagyunk"
Nem ezért nem foglalkoznak Ed-del... Ez az "ezek vagyunk" ez tényleg így van. Ezen a szinten úgymond elkurvulnak egyrészt ezek a magyar termelő, kereskedő cégek, másrészt a dolgozóik is. Mindenféle belső szabályzat, notorius csesztetés, megfelelés, ez az amaz, szerintetek nem sz@rja le nagyívben, hogy Ed, vagy "Mr. Edwards":-) mit ír nekik? A legtöbben olyan gyorsan törlik a napi e-maileket, hogy hihetetlen. Ráadásul még ő is dolgoztatná... Én ugyanezt szoktam tapasztalni, még akkor is amikor rendelés van. Menekülnek a munka elől úgy érzem... Persze a nagyfőnök meg nem tud sem a beérkezett megkeresésről, sem a panaszról, de igazából őt sem biztos, hogy érdekli ez a téma, mert éppen a legnagyobb gondja az, hogy miből fogják a gyárterületen megmaradt épületek 10 milliós adóit kifizetni. És ez így megy sorjában fel és le, ez Magyarország/világ. Speckó én ismerem ott a kereskedelmiseket, de egy ilyen igénnyel szerintem engem is elküldenének a bánatba. Egy olyan 50.000 tubusos borotvakrém rendelés mellé viszont 100 oldalas márkatörténelmet mellékelnének, az tuti :-), úgyhogy "Mr. Edwards"-nak, inkább ajánlatbekérő levelet kéne írnia...