A megértésem az elsô két hétig tartott kb. Az alábbi eset a totális fejetlenséget példázza. Mi lesz akkor a karácsonyi rohamnál? Szerencsére bôven idôben rendeltem. A késés maga nem okozott számomra gondot. A jelen állapot viszont példátlan és szégyen.
Egyebkent egyeb belfoldi kuldemenyeim se jonnek idoben. Harom napja nem ert el hozzam egy konyv 1550 postai dij utan. Szánalmas banda. Ez mondjuk tisztan a kiralyi posta sara.
Nyilvan ertelek. Mindketten tudjuk, hogy mi lesz karacsonykor. Ok is tudjak nyilvan, de szerintem nem csinalnak semmit, pont ugyanezt kell majd mondani, megemelkedett csomagszam, es nincs hatasuk a NAV-osok munkajara.
Nem emlekszem mar, hogy itt meseltem -e a legutobbi esetemet. Roviden annyi volt, hogy 6 hete az orszagban volt mar a rendelt borotvam, amikor nem birtam tovabb. Hiaba magyaraztattam el a tokfej ugyfelszolgalatosokkal, hogy mi a fene tortenik, es hiaba magyaraztam el nekik, hogy ez igy akkor sem OK, es most engem mar karpotolni kell, mondjuk azzal, hogy kapjak magukat es kihozzak a csomagot, de azonnal, nem pedig az ismeretlen jovoben, hogy a vegen a posta ugyfelszolgalati igazgatojanak irtam (csak levelcim volt megadva) hogy hivjon fel vagy hivasson fel valakivel, es a hivasunk arrol fog szolni, hogy hogyan kapom meg aznap a csomagot. A csavo felhivott, pentek du 6 volt, aznap nem kaptam meg, de szombaton korareggel igen. Finoman gyozkodtem, es o ertette.
A masik vicc az, hogy az ugyfelszolgalattal kzooltem, hogy most hivatalosan panaszt akarok tenni. (Ilyet sose csinaltam meg, de felkurt, hogy mennyire nem erdekelte oket az egesz.) Es a panaszkezeles lenyege szerintuk, hogy kivizsgaljak az ugyemet, es 30 nap mulva irasban valaszolnak, hogy igazam volt -e. Hiaba magyaraztam, hogy tevednek, egy panaszkezeles lenyege az, hogy a leheto leghamarabb megoldjak azt a problemat, amin az ugyfel haborog. Lett valasz 30 nap mulva.