Na, elővettem TOZ "stílusát".
Postán megkaptam a lejárt bankkártyám utódját egy kísérő levéllel együtt, miszerint az új kártyát aktiváljam első készpénzfelvételi kísérletem előtt pl az e-bankon keresztül, vagy a világ bármely automatájánál pl egyenleg lekérdezéssel, a pin kódom változatlan.
Nosza, aktiváljunk. E-bank belép, minden klappol, kártya aktív. Irány az ATM, vegyünk fel egy kis pénzt. Beütön a régi pin kódomat, a kívánt összeget. A gép pár másodperc gondolkodás után elutasította a tranzakciót, mondván hibás a pin. Elbizonytalanodtam... Lehet, hogy elb.sztam (nem szoktam)? Új próba, végeredmény változatlan, hibás a pin.
Felhívom a bankot, tájékoztatom az eseményekről a call centeres hölgyet. Kapcsolt egy másik irodát, ahol szintén nem tudtak segíteni. Megoldási javaslatuk, hogy díjmentesen letiltják az új kártyát, rendelnek egy legeslegújabbat új pin kóddal, amiért leszek szíves 15 munkanap után befáradni a bankfiókba.
Visszakérdeztem, hogy cserébe elengedik-e az éves kártyahasználati díjat? A válasz, hogy hááát, ha rögzítünk egy reklamációt, akkor 30 napon belül kivizsgálják és levélben tájékoztatnak. Hajrá, rögzítsünk.
Kíváncsi vagyok a sztori végére.
Ha nemleges a válasz, megkérem TOZ-t, hogy meghatalmazással tessék már asztalt borogatni.