Ezt nem is tudtam, hogy gyárilag már benne volt a stabilizátor, dupla váll. Így sokkal inkább igaz, amit írtam, egyértelműen könnyebb köszörülni. Peti, nem értem, mit tartasz logikai bukfencnek az érvelésemben?
Természetesen, itt a saját eszközeimre, vagy a Sanyi által is említett szalagcsiszolós megmunkálásból indultam ki, amikor nehézségről beszéltem, mert ezeket ismerem, de szerintem professzionális célgépeken sincs ez másképp.
A lényeg, hogy a váll nélküli kialakításnál pusztán a kezedre/szemedre vagy hagyva, oda nem tudsz segédeszközt beiktatni.
"Azért a dupla vállas már nem tűnik nekem olyan egyszerűnek, bár azért van arra is ötletem, hogyan fognék neki, ha muszáj lenne." - Ja, erre gondoltál? Ha igen, akkor már az új infó birtokában ez a mondat is tárgytalan, de nélküle is könnyebbnek tartom magát a holker köszörülését, mivel itt nem kell a folyamatos ív kivezetésével törődni. A dupla váll kézi kialakítása igényelhet nagyobb odafigyelést, erre próbáltam utalni ebben a mondatomban.
"Sanyit értem. Abban van valami, hogy az átmenet kiköszörülése nem egyszerű feladat...." - Ezt írtam én is: ..."kézzel kell ügyelned az ív szép kivezetésére". Meg azt, hogy a vállasnál, amikor még nem tudtam, hogy gyárilag beleütik, hogy segédeszközzel megállíthatod a köszörűt/szalagcsiszolót.