Üdvözletem minden kedves fórumozónak. Eddig csak olvastam, most hozzá szólok. :-)
Kedves Penge!
Egy kérdésem lenne: Én nagy Lord fan vagyok, a készülékeket és a pengéket illetően, de...
Miért van az, hogy az igazán jó Lord borotvám eléréséhez, két borotvából kellett "építsek" egy normális hibribet?
Részletezem: Az S625 feje, melyet egy plasztik nyéllel kínál a gyártó (nagyon-de-nagyon jó áron) valami fenomenális, de az a nyél...
Az L122-es, ami több mit kétszer olyan árú, de nagyon klassz nyéllel kerül gyártásra - bár alu-, de valami őrülten gagyi pléh fejjel kerül ki a piacra.
A kettőből tudtam "összecsavarni" legkevesebb "all day" DE borotvámat. Nincs arany középút? Miért vajon (?)
Előre is köszönöm a választ.
Szia Botond!
Elöszőr is nagyon örvendek, hogy LORD fan vagy. A leírásodnak is örvendek, mert ezek szerint ugyanolyan kisérletezős típus vagy, mint én, bár hidd el nekem személy szerint semmi közöm magához a gyártáshoz.
Kicsit egyébként vitába szállnék Veled, mert az L122 ill az LP1822 valamint az S625 között én látok rendesen megtervezett különbséget, ráadásul ehhez mérten racionálisan is van pozicionálva az árakkal. Mivel ugyanaz a licensz ezért az alkatrészek kompatibilisek egymással, de itt már különbözünk izlésben, mert annak ellenére, hogy én is látom, hogy nem 100% tökéletes finomságú kidolgozása van ezeknek a fém alkatrészeknek, nekem semmi bajom ( de tényleg semmi) egyik nyelével sem. Használható, nem esik szét, jó fogása van mindnek.
Igazából a leírásod alapján a tényeket értem, a kérdéseid már nem annyira. Mielött belemennénk én is tudok erre egy hasonlatot, aztán megérted, hogy miért nincs értelme megkeresni a magyarázatot a kérdéseidre.
Én ifjú és bohó koromban vettem jó olcsóért egy tip-top állapotban lévő kocsit. Ennek a kocsinak volt egy 2 literes 139 LE motorja. Mivel autób.zi voltam és van egy halom versenyző barátom akik átépítéssel foglalkoznak, én meg szerettem volna egy kicsit erősebb autót, nekiálltunk bütykölni. Beszereltünk egy bazinagy turbót, ami éppen kompatibilis volt, az injektor fuvókákat kicseréltük bazi nagy kapacitásúra, ami szintén kompatibilis volt, kapott egy bazi nagy coolert előre ami szintén kompatibilis volt, a motorblokk tűzkarikát és kovácsoltvas kompatibilis dugókat, főtengelyt és egy kevlár kupplungot és megvolt a "best buy" "every day" 400 LE feletti kocsim aminek nem volt ellenfele az utakon, egy piti töredékéért annak, amit mondjuk egy hasonló kaliberű és korú utcai versenyautóért ki kellett volna köhögnöm. Miért nem árulnak hivatalosan ilyet? Nincs arany középút? Sőt érdekes, de használtan sem kapsz akár 2 millióért 250LE feletti sportkocsikat. És itt jön a közös kérdésünk: vajon miért? Az átépítés elég egyszerűnek és költséghatékonynak tűnt ahhoz, hogy egy gyártó is megtegye ugyanezt ráadásul nem "sufni" környezetben, hanem akár sorozatgyártásban. És, hogy mennyire használható volt a kocsi? Teljesen... kicsit többet fogyasztott ugyan, kicsit két lábbal kellett a kupplungot kinyomni, tartósan nem lehetett vele 200 fölött menni ja és meg kellett tanulni vezetni, de mindent kárpótolt az élmény, mikor az M5-ös BMW-ből átlihegett az ürge, mikor utolért, hogy mi van ebben???... Sőt a környezetbarátok kedvéért megmelítem, hogy teljesen hivatalos zöldkártyát is kapott... Azóta is bánom, hogy nincs autógyáram...
Gondolom ugyanez van borotvagyártás ügyben is: A pléh fej a tuti.