Szerző Téma: Kávézó  (Megtekintve 1454065 alkalommal)

Nem elérhető Bubu

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 1717
Re:Kávézó
« Válasz #2175 Dátum: 2011. November 16. - 19:50:45 »
Off:

Nekem hasonló a Doxám
Baa baa black sheep, have you any wool? Yes Sir, yes Sir, three shaves full.

Nem elérhető Malac

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 6026
  • wei wuwei
Re:Kávézó
« Válasz #2176 Dátum: 2011. November 16. - 20:34:11 »
OFF

Kedves BoJó-tagság, mit szólnátok ahhoz, ha fbp és GBotond részére nyitnánk egy különbejáratú, kétszemélyes topikot?   :fetreng:
Ed... tőled igazán nem vártam ezt a (pozitív) diszkriminációt!
"Jertek, s hogy sorsotok előre nézzétek,
Vigyázó szemetek Párizsra vessétek!"

                                                            Batsányi János: A franciaországi változásokra

Nem elérhető Gesa

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 703
  • Proraso über alles!
Re:Kávézó
« Válasz #2177 Dátum: 2011. November 16. - 20:43:16 »
Én nem hordok órát, maradhatok? :)
"Csak verem, verem, verem, majd beleszakadok, nem bántok én senkit, csak verem a habot...."

Nem elérhető Bubba

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 283
Re:Kávézó
« Válasz #2178 Dátum: 2011. November 16. - 20:57:40 »
OFF

Zozo

"Bubba, töbszörösét irtam ami azt jelenti, min 400.000 km."  Ismerősöm céges Vento-ja 500 E-nél járt amikor eladta.
Kérlek pontosítsd, hogy mit is értesz ezalatt "Az RX8-as motorja állitólag 200ezer km-t megy.".

" És sajnos nem a kopás miatt fognak leállni, hanem elektronika, üzemanyagellátó rendszer, stb."
Én nagyjavítást írtam. Vezérmű, hengerfej, főtengely, henger, dugattyú felújítást értem alatta.
Üa ellátó rendszer, elektronika nekem nem a motort jelenti. Láttam már 160 ezernél meghalt AC-t, karburátorról ne is beszéljünk. Sok légtömegmérő, alapjárati léptetőmotor meg lambda nem bír ki ennyit.

"Egy klasszikus diesel motornál meg az 1 millió km, rendeltetésszerü ózemeltetés mellett, rendes szervizeléssel természetes dolog."

Ha így lenne, akkor vállalnának rá garanciát. Ja, és ha a "klasszikus diesel motor" neked az adagolósat jelenti, akkor megmutathatnád azt az adagolóelemet, porlasztót ami 1 milliót elmegy.  ;)

ON

Nem elérhető SicTransit

  • Moderátor
  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 7810
  • lelkes kezdő
Re:Kávézó
« Válasz #2179 Dátum: 2011. November 16. - 21:26:41 »
És bajuszt?  ;D
God shave the queen

Penge mintabolt     Eladó kezdőkés

Nem elérhető Malac

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 6026
  • wei wuwei
Re:Kávézó
« Válasz #2180 Dátum: 2011. November 16. - 22:13:46 »
Raketa
...a Pakema... gyerekkorom legféltettebb kincse volt.
Pont ilyen:
"Jertek, s hogy sorsotok előre nézzétek,
Vigyázó szemetek Párizsra vessétek!"

                                                            Batsányi János: A franciaországi változásokra

Nem elérhető Rotbart

  • Moderátor
  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 3763
Re:Kávézó
« Válasz #2181 Dátum: 2011. November 16. - 22:13:49 »
Elmegy az egymilliót, nézd csak meg az arab országokat! Egyébként lassan Budapesten is ebbe fulladunk bele... sőt, sok új, rohadt drága gázolajos autó is kormoz. Mocsadék egy undorító technika ez az öngyulladásos, pfuj.

Nem elérhető ZOZO

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 3317
Re:Kávézó
« Válasz #2182 Dátum: 2011. November 17. - 07:38:51 »
Vento-nál még természetes, hogy elmegy.

AZ újak is elmennének ennyit motormegbontás nélkül, csak sajnos van egy töréspont, ahol már egyszerüen nem éri meg kicserélni bizonyos alkatrészeket, mert anyagilag nem éri meg. Tizenéves autónál lazán megtörténhet, hogy nem ér annyit az autó mint amennyibe kerülne a javitása.

Diesel: én láttam olyan diesel motort amir 1 millió mérfőld volt a garancia.
Szintén diesel: tizenegynéhányéve régi diesel mercikkel járok, átment néhány a kezemen, az adagolójuk nagyrészt gyáriak.
A porlasztócsúcs kopó alkatrész, azt minden autóban cserélni kell egy idő után, visszont nem mindegy, hogy mennyibe kerül.

Nem elérhető arszab

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 447
    • http://pusztaifarkasok.gportal.hu/
Re:Kávézó
« Válasz #2183 Dátum: 2011. November 17. - 12:41:16 »
Én nem hordok órát, maradhatok? :)

De biciklizel, úgyhogy igen   ;D

Nem elérhető Penge

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 2700
  • LORD
    • http://www.lordborotva.hu
Re:Kávézó
« Válasz #2184 Dátum: 2011. November 17. - 13:15:14 »
Elmegy az egymilliót, nézd csak meg az arab országokat! Egyébként lassan Budapesten is ebbe fulladunk bele... sőt, sok új, rohadt drága gázolajos autó is kormoz. Mocsadék egy undorító technika ez az öngyulladásos, pfuj.

Ezt megcáfolnám, nem is kicsit. Egy pár napja tuning őrült autószerelő barátomnál jártam és beültetett egy Audiba amit éppen nála hagytak valami apró szervízre ( de ő piszkálgatta a motorját is). A kocsi egyébként egy szomszédos ország államfőhelyetteséé ( tud valamit a barátom! ha hozzá viszik több száz km-re!  8)), nem tudtam eldönteni, hogy eredetileg A6, A8, vagy S8 szimplán egyedi volt, annyi időm meg lehetőségem nem volt, hogy alaposan megvizsgáljam. Azt sem hittem el róla, hogy diesel motor van benne pedig állítólag az volt (4.0 TDI) és legalább 500LE! Persze a motor sem teljesen a gyári, de a blokk igen. Na ez mindenesetre nem kormolt, pedig rendesen eltolta 250ig a Soroksárin, hogy majd elszálltunk. Szóval, ha jó a tuning (vagy teljesen gyári) és minden jól van beállítva rajta, szerintem teljesen rendben van a modern diesel is. Modern dieselnél, amelyik kormol, az vagy öreg modern diesel!  ;D, vagy valami nem hozzáértő szaki tuningolta,  vagy kiszedték, vagy beteg a részecskeszűrője, 27 dolog lehet... Gyárilag is amelyiken viszont minden ok, egy deka fekete kormot nem szabadna látnod, még akkor sem, ha padlógázon eltolja neki. Úgyhogy nem a modern technológiával van a gond, hanem mindig a Bp-i emberrel... :D       

FBP

  • Vendég
Re:Kávézó
« Válasz #2185 Dátum: 2011. November 17. - 13:24:38 »
nem tudtam eldönteni, hogy eredetileg A6, A8, vagy S8 szimplán egyedi volt      
S8-as volt, és toz-tól vette  :crazy: :fetreng:

Nem elérhető Penge

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 2700
  • LORD
    • http://www.lordborotva.hu
Re:Kávézó
« Válasz #2186 Dátum: 2011. November 17. - 14:26:06 »
Ezüst volt nem fehér és nem volt rajta tükörfólia. :P Egyébként nézd meg ezt, így ment a tied is? kb 6mp 100-ig, ha nem csal az órája. Amiben ültem az 6mp-nél fent volt már kb 140-nél és mondom diesel!  ;D

FBP

  • Vendég
Re:Kávézó
« Válasz #2187 Dátum: 2011. November 17. - 14:38:01 »
Ezüst volt nem fehér és nem volt rajta tükörfólia. :P Egyébként nézd meg ezt, így ment a tied is? kb 6mp 100-ig, ha nem csal az órája. Amiben ültem az 6mp-nél fent volt már kb 140-nél és mondom diesel!  ;D
Ez is valami...bakra állítva a Suzukimmal leverem  :fetreng:

FBP

  • Vendég
Re:Kávézó
« Válasz #2188 Dátum: 2011. November 17. - 14:47:53 »
Meg há' nem igazán értem én ezt a Merdzsó, Audi, BMW imádatot...ilyen autója minden "tisztességes" itthoni újgazdag "értelmiséginek" van.
...de egyiknél sem látok ilyesmit: http://www.youtube.com/watch?v=_G1V9RdqjfE&feature=related
vagy legalább egy ilyet: http://www.youtube.com/watch?v=Z6ZR_stHz9c&feature=related
 :evil: :evil: :evil:
ON

Nem elérhető Penge

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 2700
  • LORD
    • http://www.lordborotva.hu
Re:Kávézó
« Válasz #2189 Dátum: 2011. November 17. - 14:56:29 »
...csak azért, mert ha alaposan elolvasod, a leírásban le van írva, hogy összesen 3 van ilyenből a világon, melyből a többség múzeumban található!  :fetreng:
magyar újgazdag pedig ma már nincs... vagy profi gazdagok már, vagy a többség, az egykori "újgazdagok" szegények mint a templom egere.. ezek meg már eladták az S8-at!  ;D

Olvasatlan hozzászólások megtekintése a legutóbbi látogatásom óta.
Hozzászólásaimra érkezett új válaszok megtekintése.
Összes olvasatlan téma

 

iddaa net geciktirici