Itt azért már erősen markecing, és közgazdasági kérdéseket feszegetünk. Nem éri meg olyan terméket reklámozni, ami sok évig kiszolgál valakit, de pláne ha a belevaló eszköz csak pár száz forint.
Kis számolás:
10 millió lakos, amiből 5 millió a férfi, és ebből borotválkozzon patronossal mondjuk 2 millió.
2,000,000X 4000 = 8,000,000,000
És akkor évente mindenki csak 1 patronos alapborotvát vett.
Dobjuk hozzá még kétszer ennyit, a pengékre: összesen 24 milliárd forint, évente.
Dobjuk még rá azt is, hogy egy patronos nyelet nem fogsz 1 évig használni, mert jön a friss, ami már rezeg, 6 pengés, beépített bajusz/szakál nyíró van benne, és teljesen más színű mint az előző. És különben is mostanában ezt tolják az esti sorozat alatt a reklámban. Tehát tuti, hogy megveszed. Ja és persze valamivel olcsóbb 1 tartalék patronnal karácsonyi akcióban, mint az az 5 patron, ami a "régi" borotvádba kell. Tehát ez még 8 milliárd.
Ugyan ez DE borotvával:
2,000,000X4000= 8,000,000,000
Plusz évente 100 penge, ami kb 2000 Forint: Összesen 12 milliárd. És nem éves szinten, mert egy DE készülék 10 évig minimum kihúzza.
Nekik az a lényeg, hogy vásároljál, és fogyasszál. Egyszerűen nem kifizetődő nekik a jó, és olcsó, megbízható terméket árulni, mert azon nincs haszon.
Pont azért nem borotválkoznak, mert szarral borotválkoznak. Egyszerűen nem lehet a patronosokkal normálisan borotválkozni. Tudom, én is sokáig próbáltam, majd 20 évig. Nem volt jó.