creativehun- Először is boldogat!
Másodszor, evvel nem dicsekedünk!!! ha rendesen használnád a kocsit ( tehát évi 20-30e km) akkor a kupplung már rég beesett volna, fékeid nem lennének 2 év után.. a váltóolaj, az ami egész sokáig bírja még akkor is, ha már tiszta szurok az olaj..., de azt is illik 5 évente lecserélni. A kuplung amiről szó van, hidraulika olaj és egy körön van a fékekkel. Ezt a folyadékot, kevés km használat mellett is illik max 4 évente lecserélni! Csak azért szólok, hogy tudd, hogy amit leírtál, abból az következik, hogy a kocsid egyrészt életveszélyes, másrészt úgy leamortizáltad a karbantartás hiányában, hogy tényleg nem ér semmit! ( barátilag jelzem
) 20 éves Toyoták amúgy kivisznek a világból tény és való, de olaj és szűrőn kívül van még egy halom karbantartás, amire azért illik odafigyelni, nehogy egyszer 100-nál beessen a fék.. vagy kiszakadjon a futómű stb.
Szóval nagyon gyorsan irány egy állapotfelmérés szerintem, akarunk még veled csevegni jövő ilyenkor is!
Van miért dicsekedned!
Ha 25-év eltelt, és még mindíg helyesnek bizonyult az akkori döntésed, akkor légy is büszke rá, és dicsekedj vele.
a mostani Toyoták sehol nem lesznek 25-év múlva ebben biztos vagyok.
No igen...sajnos én is attól tartok,hogy a mostaniak minősége sehol nincs az akkoriakhoz képest.
Lányom mindig mondja...apa nem cseréljük le az autót...már 25 éves?! Erre én: Meg vagy Te őrülve ...egy pöccre indul a legnagyobb hidegben is...műszakin kívül még egy büdös vasat nem kellett ráköltenem ...én ilyenkor szoktam mindig olajat,olajszűrőt + levegőszűrőt is cserélni ...az egész kocsiért...jó esetben ha..kapnék 200-at...dehogy cserélem le..majd ha elment az eszem...ez egy tökéletes autó...ahogy 25 éve a japánok összerakták.
Az már csak hab a tortán és félve merem leírni...mert most nagyon kikapok sokaktól...,hogy kb 3 éve érzem,hogy kuplung szarakodik...erre leesett,hogy basszus...én ebbe még soha a büdös életbe nem tettem kuplung olajat...szóval 22 évet ment...az én hülyeségem miatt... az eredeti gyárival