FBP- ha a gyártó árbevételt akar generálni, akkor arra utazik, amit leírtál... ha kevesebb munkával, nagyobb haszonra pályázik, akkor pedig van ez az üzleti modell. Mindkét üzletpolitika helytálló, mert a járulékos költségeket, befektetéseket, munkaórákat, és egyéb üzleti feltételeket ugyebár nem ismered. Mindenesetre ha Flasi mester borotvája aranyárban van mérve, akkor annak oka van.
Én személy szerint azokat a gyártókat preferálom, akik optimalizálni tudják az üzletpolitikájukat úgy, hogy a nagy befektetéseik, sok munkával, kicsi haszonnal, de mégis magas árréstömeggel valósítsák meg. Ez ritka mint a fehér holló, de azért ismerek egy párat, és folyamatosan kutatom ezeket...
Flasi mester egyedi borotvái, nyilván egyáltalán nem ebbe a kategóriába tartoznak, úgyhogy az árképzés a szaktudás, az egyediség és a kereslethez van mérve. Mivel Te megvetted azt az egyet, amit Flasi mester neked szánt, nyilván ez volt a célja a mesternek és nem több.