...
Amúgy jó a sztori : )
A most vásárolt Bona lakkal is van egy történetem. Az elsőként kinézett
– és ide belinkelt
– webáruházzal két gondom volt. Miután beraktam a kosárba, kiírta felülre, hogy nincs raktáron, ezen felül pedig csak előre utalást kínált fel, holott a vásárlási feltételeknél írja a személyes átvétel esetén a kp.-s fizetési lehetőséget is. Azonnal írtam a cégnek, hogy miért nem tudom kiválasztani a kp-s lehetőséget? Illetve mit takar, hogy nincs raktáron? Lesz? Mikor lesz? Soha nem lesz? Sejtettem, hogy mi lesz kb. a forgatókönyv, így ezzel párhuzamosan kerestem egy másik céget is, aki forgalmazza a terméket, nekik szintén írtam. Néhány órán belül válaszoltak, címmel, telefonszámmal, hogy hol tudom megvenni a keresett lakkot. Másnap odamentem, és megvettem. Na, erre ma ír egy hölgy az előző helyről, hogy bocsánat, de elég rossz a rendszerük, meg tudom rendelni, csak írjak...stb. Nem akartam mondani, hogy már lassan terhelhető a felület, amit a másik cégtől már rég megvásárolt lakkal kentem le, mire válaszolt az emailemre.
Így annyit mondtam csak, hogy köszönöm a választ, de ennyi időm nem volt erre, így már megvettem máshol.
Nem értem, hogy bizonyos cégek miért nem akarnak eladni? A JNS-től, Dániából miért tud 24 órán belül megérkezni az áru? Kerül amibe kerül, az összes kövemet Maksimtól fogom venni. Mert szolgáltat.
Vagy bármikor eszembe juthat őskori leletek preparálása, ekkor biztosan
Ken Mannion-hoz fogok fordulni ismételten.
Ja, van egy ilyen rossz tulajdonságom, hogy amit kinézek, és eldöntöm, hogy áldozok rá, az azonnal kell.
Bocs, tegyétek át, ha sok voltam már itt ezzel...