Ezt lehet a totalcaron olvastam (1.2m km) de megmaradt bennem.Igazad van ZOZO, ha már gyűrűzni kell régen rossz, addigra elkopik már minden, érdemes mindent átnézni, cserélni.Egy rövid, és sajnos nem idevágó történetet elmesélek, csak hogy lásd, én hogy gondolkozom.Közel egy éve hoztak olyan gázolajat ukránból, hogy félve is ,de beleöntöttem, megszívtam = megérdemeltem. Valami HTO lehetett. 10 kocsiból 10 nek kilágyult úgy a gyűrűsora, hogy ha elhiszed, ha nem görcsöt tudtunk kötni a gyűrűkre.Én mégsem gyűrűztetem meg mert alsóhangon 70 ropi, és 80-85 ért patika állapotú 1.9 tdi motort utánad vágnak, ha ez esetleg megállna, ha meg megáll, motorcsere, bejegyeztetem a motort 15ért, ez megvan egy százasból és a régi motor megmarad donornak. (adagolót van idő felújitani, vagyis jó csak nyomáspróbázni, hengerfejet megnézetni, vezérlést, vízpumpát, izzítógyertyákat, porlasztócsúcsokat áttenni, mert 3e km van bennük...etc...)Namost, ha megáll a régi motor azt mire gatyába rázzák alsó hangon 250e.Rémisztő összeg, de ebből csak a tömítéskészlet kb 50e. szóval összejön az. Ezért látom talán jobbnak ha nem bonják meg a régi motort, vagy ha igen alkatrésznek.
Ígérem, leszokok az offolásról.