Szerző Téma: Kávézó  (Megtekintve 1461923 alkalommal)

Nem elérhető fonthunter (†2014)

  • Halhatatlan tag
  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 4060
    • Fonti galériája
Re:Kávézó
« Válasz #7350 Dátum: 2013. Október 31. - 21:27:29 »
Megbízható gázszerelőt keresek, le kell cserélni a cirkót. Van valakinek olyan szakember ismerőse, akit ajánl?

Krakatau-Kemence Kft., Mátyás U. 18. itt Budapest, Telefon 0612176940


H: Flaschner JP: IWASAKI, TOSUKE, Hishakaku Kamisori Sheffield: F. Reynolds, Wade&Butcher "THE CELEBRATED",  Wostenholm pipe, IXL, Bengall, A.J.Jordan Solingen: Dubl Duck, Rob.Klaas, J.A. Henckels, R. Stehlo, Wacker, Bonsa, Revisor, BlackSmith Herder, RedPoint D: Buddel F: Thiers Issard "Le Canadien" SP: Filarmónica 13 USA: HartSteel, Max S

Nem elérhető Penge

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 2700
  • LORD
    • http://www.lordborotva.hu
Re:Kávézó
« Válasz #7351 Dátum: 2013. Október 31. - 21:37:22 »
Zozo- http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Stagea a motorkód alapján 2W/4W be tudod azonosítani, melyik a Tied. Ha úgy érzed, hogy lomha, akkor ott vmi nem stimmel, ha minden ok, akkor bizony ez a gép nem lomha! :-) Mindenesetre merész vagy, hogy belevágtál! Ha csak egy mini alkatrész is elszáll, valószínűleg gyártathatod le. Mondjuk Skyline és Laurel alkatrészeket amúgy talán lehet kapni, azt írja abból van összerakva. Majd mesélj, mi a történet (hangolás) vége, érdekel.

Nem elérhető Malac

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 6026
  • wei wuwei
Re:Kávézó
« Válasz #7352 Dátum: 2013. Október 31. - 21:40:14 »
Meséljetek már egy kicsit!
Ez egy átlagos kombi kocsinak néz ki. ::)
"Jertek, s hogy sorsotok előre nézzétek,
Vigyázó szemetek Párizsra vessétek!"

                                                            Batsányi János: A franciaországi változásokra

Nem elérhető Penge

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 2700
  • LORD
    • http://www.lordborotva.hu
Re:Kávézó
« Válasz #7353 Dátum: 2013. Október 31. - 22:33:39 »
Malac- itthoni verzio az Outback (volt). Kb. ugyanez. 4 kerék meghajtás, 200 ló felett, pár évesen olcsó, alkatrész ritka,  és drága. De nem átlagos autó... élményautó, ha rendben van. Átlag magyarnak viszont nem ideális a magas f. Költsége miatt, sznobéknak ránézésre is átlag, gazdagéknak meg túl olcsó átlagautó. Nem kap sem reklámot, sem figyelmet itthon, én ültem benne, 10 pont! Gondolom ugyanez Zozo véleménye, ha egyszer rendesen összerakja.

Nem elérhető ZOZO

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 3317
Re:Kávézó
« Válasz #7354 Dátum: 2013. November 01. - 07:31:40 »
Zozo- http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Stagea a motorkód alapján 2W/4W be tudod azonosítani, melyik a Tied. Ha úgy érzed, hogy lomha, akkor ott vmi nem stimmel, ha minden ok, akkor bizony ez a gép nem lomha! :-) Mindenesetre merész vagy, hogy belevágtál! Ha csak egy mini alkatrész is elszáll, valószínűleg gyártathatod le. Mondjuk Skyline és Laurel alkatrészeket amúgy talán lehet kapni, azt írja abból van összerakva. Majd mesélj, mi a történet (hangolás) vége, érdekel.
Sajnos ez az oldal köszönőviszonyban sincs a valóssággal. A 235-250 Le szerintem a különböző mérési normákból adódhat.
A lomhasága is relativ. Ha figyelembe vesszük a közel 1,7 tonna önsújt, összkerékhajtást, automata váltót, nem is annyira lomha. Viszont 80-90 fölött már igencsak belendül, az előzések teljesen irreálisaknak tűnnek vele. Az egyetlen dolog ami megnehezití az előzést az a jobboldali kormány.
Az autó rövid története:
Már rágóta vágyom egy Skyline-ra, de hát az ára, behozatala stb.
Meg főleg, azért az asszonynak is be kell adni valahogy. Egy borotvát még kimagyaráz az ember, na de egy Skyline-t...
Ezt a példányt kb. másfél éve láttam meg először váradon, angol rendszámmal, a csomagtartóban rengeteg lommal, festékes vödör stb, koszosan, lepusztultnak látszóan. Rögtön beugrott mi ez. csak a motorvariánst nem tudtam beazonositani.
Aztán egy időre eltünt az autó.
Idén nyáron elkezdtem keresni egy autót cégesautónak, először régi platósok, kombi volvo, stb, egyikből sem találtam olyasmit ami árban is állapotban is megfeleljen.
Aztán csak úgy bepötyögtem a googleba a közetkező szavakat: "nissan", Stagea", "eladó".
Hát mit dob ki a google? Igen egy váradi hirdetést ezzel az autóval, az ár meg több mint gyanús, viszont "okmányok nélkül". Gondoltam egy telefont megér, hogy üljek egy Stagea-ban, felhivtam. Mondta, hogy most ép nincs otthon, mert közben megtalálta a papirokat. Gyors találkozó, átnéztem az autót, kipróbáltam, mondtam meg van véve. A kiscsávónak fogalma sem volt milyen autója van, a próba út után úgy kellett leszedjem a majrévasról, hogy halkan csak annyit motyogott, hogy ő nem szokott igy vezetni.

Nem elérhető Malac

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 6026
  • wei wuwei
Re:Kávézó
« Válasz #7355 Dátum: 2013. November 01. - 09:33:12 »
 :D
Köszi!
"Jertek, s hogy sorsotok előre nézzétek,
Vigyázó szemetek Párizsra vessétek!"

                                                            Batsányi János: A franciaországi változásokra

Nem elérhető Betyarka

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 2001
Re:Kávézó
« Válasz #7356 Dátum: 2013. November 02. - 03:44:19 »
Valaki nem szőke?  :handshake:
Csak a puffin ad erőt...

Nem elérhető Rotbart

  • Moderátor
  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 3763
Re:Kávézó
« Válasz #7357 Dátum: 2013. November 02. - 13:35:05 »
Nyugodtan mosd ki, nem lesz olyan nagy a károd!

"Ez meg hogy jön ide?" Különben is, attól, hogy mosod, nem lesz kisebb! : )

Nem elérhető Lacus_65

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 1046
Re:Kávézó
« Válasz #7358 Dátum: 2013. November 02. - 13:46:33 »
Nyugodtan mosd ki, nem lesz olyan nagy a károd!

"Ez meg hogy jön ide?" Különben is, attól, hogy mosod, nem lesz kisebb! : )

Úgy, hogy a keletkezett hab megtartásáról volt szó!

Nem elérhető Penge

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 2700
  • LORD
    • http://www.lordborotva.hu
Re:Kávézó
« Válasz #7359 Dátum: 2013. November 03. - 22:55:33 »
Zozo- még egy ötlet a Stagea-val kapcsolatosan. Azt írtad 80-90-ig "nagyon lomha". Meddig teker fel a fordulatszámmérő 1-2-ben? Mert ha utána "irreálisan" belendűl, akkor ott nem is biztos, hogy a motorral van a gond ( bár van pár tippem melyik vákumcső, v. turbócső ereszt, esett le)
200LE feletti 1,675kg-os gépnek ( autómata váltót beleértve) akárhogy is vesszük max 8mp alatt fel kéne repülnie 100-ra ( az meg nem lomha!). Ha nem így van, az beteg valahol. Csak úgy kiváncsiságból.
Váltó: Ha nem tudod 1-2-ben kihúzatni végig, nem a "sportprogram" fut. Nem tudom milyen idős a gép, ha fiatalabb, akkor elektronikusan a padlógáz utáni "padlógáz" aktiválódik mikrókapcsolóval "Normál" üzemmódban is (taposd meg érzed-e a kapcsolót-történik-e vmi). Ha idősebb és régebbi megoldás van, annak is érdemes utána járni nem-e itt romlott el valami.
Motor: folyamatos terhelés mellett hirtelen megjön a nyomás (mondjuk 2- 3-ikban 90-nél), akkor lehet, hogy egy a gyárinál nagyobb turbó van fent, vagy valamelyik cső ereszt, de a huzamosabb terhelésnél még eléri a megfelelő töltőnyomást. (1-es, 2-esben pl. nincs ideje rendesen feltölteni-valahol elszökik a nyomás)
Szal, olyan nincs, hogy egy motor 90-nél nagyobb G-vel húz, mint 90 alatt, alacsonyabb fokozatban, ott valami biztosan nem stimmel, ebbe nem szabad beletörődni!
A fogyasztás is kicsit sok, de kb. reális, ha "királyhágózol", közben még fogják melletted a majrérúdat :D ( az anyósülésben ilyenkor hatványozottan sokkoló :D)
Aztán csak halkan kérdezem, hogy tudod-é, hogy hidegen nem tolod, ill. huzamosabb terhelés után (pl. autópálya benzinkút) 3-5 perc alapjáraton pöfögés mielőtt leállítod? Ezek extra érzékenyek, hogy az olaj visszahűljön.       

Nem elérhető ZOZO

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 3317
Re:Kávézó
« Válasz #7360 Dátum: 2013. November 05. - 13:08:29 »
Zozo- még egy ötlet a Stagea-val kapcsolatosan. Azt írtad 80-90-ig "nagyon lomha". Meddig teker fel a fordulatszámmérő 1-2-ben? Mert ha utána "irreálisan" belendűl, akkor ott nem is biztos, hogy a motorral van a gond ( bár van pár tippem melyik vákumcső, v. turbócső ereszt, esett le)
200LE feletti 1,675kg-os gépnek ( autómata váltót beleértve) akárhogy is vesszük max 8mp alatt fel kéne repülnie 100-ra ( az meg nem lomha!). Ha nem így van, az beteg valahol. Csak úgy kiváncsiságból.
Váltó: Ha nem tudod 1-2-ben kihúzatni végig, nem a "sportprogram" fut. Nem tudom milyen idős a gép, ha fiatalabb, akkor elektronikusan a padlógáz utáni "padlógáz" aktiválódik mikrókapcsolóval "Normál" üzemmódban is (taposd meg érzed-e a kapcsolót-történik-e vmi). Ha idősebb és régebbi megoldás van, annak is érdemes utána járni nem-e itt romlott el valami.
Motor: folyamatos terhelés mellett hirtelen megjön a nyomás (mondjuk 2- 3-ikban 90-nél), akkor lehet, hogy egy a gyárinál nagyobb turbó van fent, vagy valamelyik cső ereszt, de a huzamosabb terhelésnél még eléri a megfelelő töltőnyomást. (1-es, 2-esben pl. nincs ideje rendesen feltölteni-valahol elszökik a nyomás)
Szal, olyan nincs, hogy egy motor 90-nél nagyobb G-vel húz, mint 90 alatt, alacsonyabb fokozatban, ott valami biztosan nem stimmel, ebbe nem szabad beletörődni!
A fogyasztás is kicsit sok, de kb. reális, ha "királyhágózol", közben még fogják melletted a majrérúdat :D ( az anyósülésben ilyenkor hatványozottan sokkoló :D)
Aztán csak halkan kérdezem, hogy tudod-é, hogy hidegen nem tolod, ill. huzamosabb terhelés után (pl. autópálya benzinkút) 3-5 perc alapjáraton pöfögés mielőtt leállítod? Ezek extra érzékenyek, hogy az olaj visszahűljön.       

A motor-turbó részen nagy gond nem hinném hogy lenne, mert szép egyenletes a nyomatékleadás, turbólyuk gyakorlatilag nincs, olyan mintha villanymotor lenne. Olajfogyasztás 4500km-en eddig nulla. Két apró gubanc van, de a nemsokára esedékes nagyszerviznél ezek remélem megoldódnak:
van egy repedés a leömlőn, ami bár nem nagy, de ép elég gáz el tud szökni,
néha mintha kihagyna a gyújtás, meleg motorral alapjáraton - itt első körben amúgy is esedékes egy gyertyacsere, mert ki tudja mikor volt cserélve, ha ezzel nem szűnik meg a probléma akkor tovább tapogatózok.
Amúgy le voltak mérve a gázok(pont a fogyasztás miatt), alapjáraton tökéletes, nagyobb fordulaton is majdnem tökéletes.
A lomhaságért szerintem az autómata váltó a felelős. Először arra gyanakodtam, hogy kevés az olaj benne, de az szinten volt. Nagyobb sebességnél szépen váltogat, de kis sebességnél minha elnyúlna, a kick-down-ra is minha késve reagálna.
A fogyasztásért valószínűleg elsősorban én vagyok a felelős, de akkor is soknak tűnik a 17-es átlag. A 185LE-s 123-as mergámmal hasonló dimakával lazán elautóztam 12-ből.

Nem elérhető Rotbart

  • Moderátor
  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 3763
Re:Kávézó
« Válasz #7361 Dátum: 2013. November 05. - 14:06:07 »
 :offtopik:

Erre céloztam:

Két cigány beszélget:
- Hállottam betörtek hozzád!
- Ja, hogy dögűnének meg!
- Asztán mekkora a károd?
- Há' hogy gyün most ez ide?

Boccs!

 :bocs:

Nem elérhető Lacus_65

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 1046
Re:Kávézó
« Válasz #7362 Dátum: 2013. November 05. - 14:57:05 »
Ok, ezt nem ismertem! :D

Nem elérhető GianniV

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 1984
Re:Kávézó
« Válasz #7363 Dátum: 2013. November 05. - 15:00:56 »
Cigány roma megy haza a putriba és látja, hogy a szomszéd putri helyén egy luxusvilla áll, medencével, teniszpályával, ahol éppen Federer adogat Djokovicnak. Kérdi a szomszédját:
- Há dikk mán, tesó, mi történt itten?
- Tálákoztam a jaótündérre' és asszonta, hogy hármat kívánhatok.
1: Náágy náágy házat
2: Soook soook pénzt.

- Oké oké, de mit keres itten a Federer meg a másik?
- Hármádikra én se náágy náágy téniszt kívántam.
Buga Józsi nem szép ember, de gavallér...

Nem elérhető Betyarka

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 2001
Re:Kávézó
« Válasz #7364 Dátum: 2013. November 05. - 18:18:46 »
Milyen ízlésesen le lett húzva az adott szó. Nem szeretem mikor nem nevezik nevén a dolgokat.  :fenek:
Csak a puffin ad erőt...

Olvasatlan hozzászólások megtekintése a legutóbbi látogatásom óta.
Hozzászólásaimra érkezett új válaszok megtekintése.
Összes olvasatlan téma

 

iddaa net geciktirici