Szerző Téma: Kávézó  (Megtekintve 1446055 alkalommal)

Nem elérhető Penge

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 2700
  • LORD
    • http://www.lordborotva.hu
Re:Kávézó
« Válasz #8595 Dátum: 2014. Július 31. - 18:03:38 »
tudnál mondani kezdőmókus által olvasottak alapján, konkrétan olyan márkát amit nyomtak a mogulok, dollármilliókat fektettek a bevezetésükbe, dívott, majd nagymértékben "spóroltak" és hagyták leépülni a márkát...
Singer (varrógép). Távol-keleti cég megvette a brandet, és most a hipermarketekben/barkácsboltokban megkapsz valamit ezen a márkanéven, ami egészen más minőségi kategória lesz mint amire a nagymamák emlékeznek fiatalkorukból. Üzleti szempontból persze zseniális húzás, az eredeti márkáról szóló emlékek Európában még 10-25 év múlva se fognak kihalni.

bocs, de nem így látszik...a tulaj inkább svéd, mint távol keleti....  http://en.wikipedia.org/wiki/Singer_Corporation   szóval nincs a márka elfeledve, sem leépítve. DE! Nem fogsz tudni mondani egyet sem, mármint világmárkát. Nem vitatkozni akarok, teljesen reális, hogy senki sem fogja ezt hagyni, aki eladja és aki megveszi az sem... Magyarul leépítés helyett értékesítés a reális cél...

Nem elérhető worm

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 622
Re:Kávézó
« Válasz #8596 Dátum: 2014. Július 31. - 18:16:29 »
A törésteszteknél pl az is furcsa, hogy a csillagmennyiség függ attól, hogy mennyi 3betűs cucc van az alapmodellben. Nekem egy Dusterem van ezek miatt meg a gyalogosvédelem miatt lett közepes a töréstesztje, pedig a tényleges töréstesztekben jobban szerepelt mint sok autó aminek a végeredménye sokkal jobb lett.
Szavakon lovagolni? Az értelmes ember konvenciókban gondolkozik, nem konkrétan szavakban! 
http://szucsjanos.hu/philosophy/thispage.html

Nem elérhető Penge

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 2700
  • LORD
    • http://www.lordborotva.hu
Re:Kávézó
« Válasz #8597 Dátum: 2014. Július 31. - 18:24:26 »
Zozo- saját tapasztalatból tudom, hogy más ütközni 2 különböző alvázú autóval... A fizika az fizika, pont ahogy mondod, azonban egyáltalán nem mindegy, hogyan gyűrődnek a különböző elemek, mielőtt a motor bejönne az utastérbe és darabokra szedne. Tehát, ha ne adj isten frontálisan koccannál mondjuk egy régi mercivel mondjuk 100-al, sajnos ne legyenek illúzióid, hogy a lábad valahol a hűtőből lógna ki, a motor a nyakadból, míg a váltókar (nem mondom) vajon honnan állna ki...  :fetreng: , míg egy 2014-es 5*-os töréstesztes Toyotában néhány törött bordával, agyrászkódással, de túlélnéd, megúsznád. Szóval nem mindegy! Aztán nyilván van az a sebesség és szituáció, amikor tök mindegy... ill. az olyan koccanások is, ahol a toyota 30-nál már felgyűrődik, a légzsák pofon vág, és attól ájulsz el, cserélhetsz egy valag alkatrészt a Toyotán, míg a mercin gyakorlatilag egy karcolás sem látszik és nyilván ez lesz a gyakoribb, ebben egyetértünk.   

Nem elérhető Világosító

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 762
Re:Kávézó
« Válasz #8598 Dátum: 2014. Július 31. - 18:46:18 »
Pl gps használatakor nagyon gyorsan merül a telefon. GPS ugyan nem kell, de autós szivargyújtós usb-s egység igen. Ezek filléres cuccok, de a telefon nem támogatja őket, csak a gyárit. Az meg horror drága. 1$ önköltségű cuccot adnak 5-6-10 ezerért. Mi ez, ha nem profit maximalizálás? Pl az én autós rádióm támogatja az iphonom használatát. Zene, kihangosítás, töltés. Eddig nem volt vele gondom. Egy-két hónapja viszont nem tölt, hanem kiírja a telefon, hogy ez az eszköz nem támogatott. Vegyek új fejegységet 60-70 ezerért?

Így kezdte nálam is... Az eszköz nem támogatott... Mármint a gyári töltője... Na a jó @@@@@@@... Mondtam magamban, aztán 2 hónap múlva csaticsere. Vidd el szervizbe, és nézesd meg.
Lássuk Magyarországot reálisan: jó borok, szép nők, gyenge forint, Erős Pista...

Nem elérhető pmol322

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 7056
Re:Kávézó
« Válasz #8599 Dátum: 2014. Július 31. - 18:56:46 »
Nekem is osanos szivargy.töltőm van a samsung telómhoz, filléres volt.

Pedig pont a samsung az, aminek a gyári szoftvere nem pártolja a nem sajátmárkás töltőfejeket.

Nem ritkán rendszer visszaállíttatással reagál rájuk. Ami úgy jelentkezik, hogy beavatkozás nélkűl ujraindúl a készülék.
Családban mindenkinek Samsungja van, gyári szoftverrel, vígan elmennek mindennel, noname szivargyújtós töltő, ezerféle konnektorból töltő, számítógépre rakott USB kábel... igaz, hogy bringa agydinamóra rakott USB töltővel még nem próbáltam, hátha attól kifekszik :D

Ha a tiéd nem megy csak gyárival, akkor vidd vissza gariban, az USB szabvány, ő meg nem illeszkedik.

Enyémben mókolt android van, gyorsabb mint a gyári s3, és tud olyat amit a gyari azoftvere nem.

Nekem ilyen bajom nincs.

De a cégnél kb. 200 s3 mini lett kiszórva, s sokan panaszkodnak, hogy a noname töltők hazavágták őket.
- És ha… fizetést ajánlanék, hogy dolgozzon?
– Engem nem lehet megvesztegetni.

Nem elérhető tothzoltan

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 4326
Re:Kávézó
« Válasz #8600 Dátum: 2014. Július 31. - 19:26:52 »
S3 minire ugy altalaban sokan panaszkodnak nalunk is a cegnel.
"Gól, amit a bíró megad, avagy az minősül OFF-nak, amit a moderátorok annak gondolnak."

Nem elérhető GianniV

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 1984
Re:Kávézó
« Válasz #8601 Dátum: 2014. Július 31. - 19:30:13 »

Pl gps használatakor nagyon gyorsan merül a telefon. GPS ugyan nem kell, de autós szivargyújtós usb-s egység igen. Ezek filléres cuccok, de a telefon nem támogatja őket, csak a gyárit. Az meg horror drága. 1$ önköltségű cuccot adnak 5-6-10 ezerért. Mi ez, ha nem profit maximalizálás? Pl az én autós rádióm támogatja az iphonom használatát. Zene, kihangosítás, töltés. Eddig nem volt vele gondom. Egy-két hónapja viszont nem tölt, hanem kiírja a telefon, hogy ez az eszköz nem támogatott. Vegyek új fejegységet 60-70 ezerért?

Így kezdte nálam is... Az eszköz nem támogatott... Mármint a gyári töltője... Na a jó @@@@@@@... Mondtam magamban, aztán 2 hónap múlva csaticsere. Vidd el szervizbe, és nézesd meg.
Kösz a tippet, de annyit nem er. ;)
Buga Józsi nem szép ember, de gavallér...

Nem elérhető KunEmber

  • Moderátor
  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 3443
  • a babérolaj szerelmese
Re:Kávézó
« Válasz #8602 Dátum: 2014. Július 31. - 19:50:44 »
S3 minire ugy altalaban sokan panaszkodnak nalunk is a cegnel.
Nálunk is most lesznek lecserélve.

Nem elérhető KunEmber

  • Moderátor
  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 3443
  • a babérolaj szerelmese
Re:Kávézó
« Válasz #8603 Dátum: 2014. Július 31. - 19:58:11 »
A Corsa B-vel nem az a baj hogy régi, inkább a mérete. Egy nagy humbuk, hogy a mai autók annyival biztonságosabbak.
Az első mondat igaz, főleg ha nagybevásárolunk; a második mondat szerintem önámítás.

Mondjuk itt egy új-régi törésteszt: http://youtu.be/emtLLvXrrFs


Nem elérhető kezdőmókus

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 2042
Re:Kávézó
« Válasz #8604 Dátum: 2014. Július 31. - 20:05:02 »
Nem fogsz tudni mondani egyet sem, mármint világmárkát. Nem vitatkozni akarok, teljesen reális, hogy senki sem fogja ezt hagyni, aki eladja és aki megveszi az sem... Magyarul leépítés helyett értékesítés a reális cél...
Nem a leépítés a cél, a leépítés a végeredmény. A cél az, hogy kisebb ráfordítással, egyes dolgokon spórolva, de a reputáció miatt még viszonylag magas áron jelentős profitot hozzanak ki belőle, amíg lehet. Nyilván nem lehet sokáig. Akkor el lehet dönteni, hogy újra belerakják-e az a pénzt/energiát, hogy megint megalapozzák a reputációt, vagy hagyják a fenébe. Vannak olyan szituációk, amikor ez az optimális, részemről semmi gond nincs vele, csak ne én vegyem meg a terméket :D

Egyébként ma már gyakoribb (mert ésszerűbb) stratégia, hogy meghagynak egy minőségi vonalat, de ugyanazt a brandet eladják egyszerűbb minőségben is, olcsóbban. Pl a Lenovo Ideapad vonala a Thinkpad reputációjára épít, a HP gyárt pártízezer forintos nyomtatókat majdnem festékpatron/toner árban, a Bosch csinál "barkács" kategóriájú szerszámokat (zöld), stb.

Nem elérhető ZOZO

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 3317
Re:Kávézó
« Válasz #8605 Dátum: 2014. Július 31. - 20:29:08 »
Zozo- saját tapasztalatból tudom, hogy más ütközni 2 különböző alvázú autóval... A fizika az fizika, pont ahogy mondod, azonban egyáltalán nem mindegy, hogyan gyűrődnek a különböző elemek, mielőtt a motor bejönne az utastérbe és darabokra szedne. Tehát, ha ne adj isten frontálisan koccannál mondjuk egy régi mercivel mondjuk 100-al, sajnos ne legyenek illúzióid, hogy a lábad valahol a hűtőből lógna ki, a motor a nyakadból, míg a váltókar (nem mondom) vajon honnan állna ki...  :fetreng: , míg egy 2014-es 5*-os töréstesztes Toyotában néhány törött bordával, agyrászkódással, de túlélnéd, megúsznád. Szóval nem mindegy! Aztán nyilván van az a sebesség és szituáció, amikor tök mindegy... ill. az olyan koccanások is, ahol a toyota 30-nál már felgyűrődik, a légzsák pofon vág, és attól ájulsz el, cserélhetsz egy valag alkatrészt a Toyotán, míg a mercin gyakorlatilag egy karcolás sem látszik és nyilván ez lesz a gyakoribb, ebben egyetértünk.

Természetes, hogy sokat számit a gyűrődési zóna, gondolom ismered Barényi Béla munkásságát, mi is volt az a tipús amelyiknél a fecskénél bevezetett biztonsági utascellát már a mai szintre fejlesztették  :futyul:
A másik: a fizika az fizika: tudod hány kiló az állólánykám? 1390. Egy mai középkategóriás autó tömege. Most sem időm sem kedvem utána kutakodni de a belinkel Volvo és Renault között sem hinném, hogy nagy súlykülönbség lenne.

Nem elérhető Lord Ickenham

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 806
Re:Kávézó
« Válasz #8606 Dátum: 2014. Július 31. - 20:51:48 »
A lényeg, hogy nálunk sose derüljön ki, hogy a töréstesut hülyeség, vagy nem.

Nem elérhető pmol322

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 7056
Re:Kávézó
« Válasz #8607 Dátum: 2014. Július 31. - 21:03:54 »
A törésteztel az a baj, hogy az autógyárak maguk választjak ki milyen teszt tipusok kerűljenek a jármű törésteztjei közé.

Így elég manipulalt eredmények jelentkeznek.
- És ha… fizetést ajánlanék, hogy dolgozzon?
– Engem nem lehet megvesztegetni.

Nem elérhető Penge

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 2700
  • LORD
    • http://www.lordborotva.hu
Re:Kávézó
« Válasz #8608 Dátum: 2014. Július 31. - 21:11:24 »
Zozo- nem hiszem, hogy a súlynak sok köze lenne a törésteszt végeredményéhez, vagy a minősítéshez, a momentumhoz (m*v) viszont igen. Aztán az is lehet, hogy a régi technika és az állólányka, véletlenül pont jól jönne ki egy ilyen teszten, de nem hiszem, mert ez akkor még nem volt szempont... mindenesetre, -és ahogy ismerlek-, nehogy kipróbáld!  :fetreng:

kezdőmókus-  egyetértek, de a téma kiindulópontja a világmárka tervezett, szándékos leépítése, majd eltűntetése volt. Ilyen márpedig szerintem nincs. A világmárka ezután sem vész el, csak átalakul vagy eladják és más szinten él tovább, de marad élő világmárka. ( és ez itt a lényeg!-mert az vagy így vagy úgy, de folyamatosan profitál ). Tényleg nem kötözködni akartam, csak egy kivételt sem ismerek, legalább egy kivételre lettem volna kíváncsi, ha van/lenne... Amiket eddig felhoztunk, azok szerintem nem kivételek...

Nem elérhető ZOZO

  • Törzstag
  • *****
  • Hozzászólások: 3317
Re:Kávézó
« Válasz #8609 Dátum: 2014. Július 31. - 21:26:20 »
Aztán az is lehet, hogy a régi technika és az állólányka, véletlenül pont jól jönne ki egy ilyen teszten, de nem hiszem, mert ez akkor még nem volt szempont... mindenesetre, -és ahogy ismerlek-, nehogy kipróbáld!  :fetreng:


Persze hogy nem volt szempont:
https://www.youtube.com/watch?v=rW1wGa9wAmw

Pontos számra nem emlékszem, de több tiz állólámpást törtek össze tesztelési célból.

Olvasatlan hozzászólások megtekintése a legutóbbi látogatásom óta.
Hozzászólásaimra érkezett új válaszok megtekintése.
Összes olvasatlan téma

 

iddaa net geciktirici