Zozo- saját tapasztalatból tudom, hogy más ütközni 2 különböző alvázú autóval... A fizika az fizika, pont ahogy mondod, azonban egyáltalán nem mindegy, hogyan gyűrődnek a különböző elemek, mielőtt a motor bejönne az utastérbe és darabokra szedne. Tehát, ha ne adj isten frontálisan koccannál mondjuk egy régi mercivel mondjuk 100-al, sajnos ne legyenek illúzióid, hogy a lábad valahol a hűtőből lógna ki, a motor a nyakadból, míg a váltókar (nem mondom) vajon honnan állna ki...
, míg egy 2014-es 5*-os töréstesztes Toyotában néhány törött bordával, agyrászkódással, de túlélnéd, megúsznád. Szóval nem mindegy! Aztán nyilván van az a sebesség és szituáció, amikor tök mindegy... ill. az olyan koccanások is, ahol a toyota 30-nál már felgyűrődik, a légzsák pofon vág, és attól ájulsz el, cserélhetsz egy valag alkatrészt a Toyotán, míg a mercin gyakorlatilag egy karcolás sem látszik és nyilván ez lesz a gyakoribb, ebben egyetértünk.