megosztanám a frissen lezárult tapasztalatomat a Hari Minimill-emmel kapcsolatban.
Karácsony előtt indultunk vidékre az ünnepekre és indulás előtt még akartam egy kávét abszolválni, így rutinból nekiestem kávét darálni. Egy idő után valamiért úgy álltak össze a kávészemek, hogy elkezdett igencsak nehezen működni a tekergetés.
Node: Tarzan lenni erős
eredmény: Tarzan erősebb volt mint szegény mini mill. a hajtőkar egyszercsak elfordult a belső őrlőkő viszont nem követte. Szétszedés és szemrevételezés után szomorúan konstatáltam, hogy a belső kerámia őrlő belsejében ülő műanyag betét (a kerámia és az acél tengely között) belső feléből a tengely kiharapott annyit, hogy már el tudott fordulni benne.
Mivel szaladtunk, ennyiben maradt a dolog.
Két ünnep között jutottam hozzá, hogy volt időm kicsit körülnézni: mi ilyenkor a teendő?
Guglis találatok alapján kiderült, hogy nem vagyok egyedül a problémával, és fórumokon olyasmivel riogattak, hogy alkatrészt a mini mill-hez nem lehet kapni.
További guglizás folyamán viszont találtam olyan bejegyzést, miszerint a Hario ügyfélszolgálata gyors és segítőkész. Nosza, írtam nekik.
Hamarosan jött a válasz, hogy persze, küldenek szívesen, 200 Yen a cucc. Átváltottam és örültem.
Aztán biztos ami biztos alapon megkérdeztem, hogy ha kérnék kettőt (mert nem árt egy tartalék), akkor mennyi lenne a shipping?
No másnap (Dec 27) jött a válasz, hogy 150 Yen a posta, viszont ők most elmennek szünidőre és csak Január 7-én lesznek legközelebb. Öröm és üröm.
Node ma megjött a múlt hétfőn végre megrendelt két példány, úgyhogy bódottá
Tanulság: jobb ha nem agresszív az ember szegény minimillel, de ha baj van, a gyártó korrektül segít