Az első TGN-es tapasztalatomat szeretném megosztani veletek.
Kb. egy hónapja rendeltem, fizettem, megkaptam egy nyélnek való fadarabot és egy köteget.
A minőségével nem voltam maximálisan megelégedve, így reklamáltam (csatolt képekkel). Segítséggel tettem, mivel az angolom nincs azon a szinten, hogy szabatosan meg tudjam fogalmazni a mondandómat. Nagyjából arra számítottam, hogy kapok egy udvarias választ, amelyben sajnálják, de a képek nem feltétlenül a valóságot tükrözik, és ez ilyen....stb. Esetleg felajánlják, hogy visszautalnak néhány dollárt, és remélik, hogy továbbra is boldog vásárlójuk maradok...
Ezzel szemben válaszra sem méltattak. A létező összes email címükre írtam. Érdekes módon, amikor a rendeléskor kiderült, hogy a rendszerük nincs felkészítve az európai rendelésekre, így kevesebb díjat számít fel, Vanessa azonnal tudott kérni még öt dollárt, amit nyomban meg is kapott tőlem. Tehát a kapcsolat meg van, csak egy pöttyet egyoldalú.
Gondoltam a PayPal-os reklamálásra is, még 45 napon belül vagyok. Ez nem tudom, mennyire macerás, az idegen nyelvi korlátaim is visszatartanak.
A fadarab repedt középtájon (a képek nem igazán adják vissza). A mélységét nem ismerem, lehet, hogy kiadja, nem tudom.
A kötegen a ragasztó/gyanta jóval a beültetési határ fölé lóg több helyen. Megpróbáltam eltávolítani, csak a borz szőrök bánták.
Nem nagy dolog, néhány ezer forint, csak rossz szájíz. Egy udvarias, de semmit nem kompenzáló válasszal is "elégedett" lettem volna.
A véleményetekre lennék kíváncsi.
Szép napot!